tisdag 14 juni 2011

Kollat lite andra bloggar

Inte så ofta som jag orka titta runt och leta efter andra bra bloggar att följa med denna gången behövde jag inte gå så långt. Hittade min underbara väns blogg och läste den.
Blev rörd av att läsa hennes (din) blogg, Nadja. Du ge allt för dina barn hur stressad du än är, ser att ingenting är omöjligt utan du låter det inte hindra dig. Du är en stark, omtänksam, glad och helt underbar människa. Jag har alltid förstått att kompisar är en viktig del i sitt liv men efter att ha blivit sviken många gånger så har man till slut inte blivit den som har sökt upp nya. Men när du kom in i mitt liv så har allt förändrats. Du har hjälpt mig många gånger både genom redan glada med även svåra och jobbiga stunder. Du bara finns där.
Hela din familj är min som min andra familj. Känner mig alltid välkommen. Vi kan prata om allt, just nu mycket om bakning :-)
När jag läste det som du just hade skrivit om mig bl, a att jag var din tvillingsjäl och ängel....det är inget om vad du är för mig.

Önskar av hela mitt hjärta, Nadja att du alltid ska finnas här och jag för dig.

Älskar dig min underbara vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar