onsdag 15 juni 2011

Skönt att bara få vara..

Har jobbat en runda nu vid middag. Det gick rättså bra, men vist har jag ont. Men inte så konstigt heller när man har varit hemma i nästan tre veckor med sjuka barn. Det är ändå alltid så roligt att få komma till jobbet trots att det bara är 2,5h. Alla är så goa och snälla :-)

Christian har nu åkt till sitt jobb och ska jobba inatt så snart ska man hämta Rasmus och Nellie och gå på hennes vernissage på Kullebo. Alltid lika spännande att se vad de små har gjort.

Försökt att prata med Christian att vi ska sätta oss ner på fredag eller lördag för att planera lite utav sommaren, men att det ska vara så svårt för karlar att planera.....han är mycket sån att "det tar vi sen när det kommer" och "ingen fara det ordnar sig" men jag har ingen lust längre att vänta. Det är ju därför som vi aldrig hinner med det vi vill göra under sommaren och då snacka vi om bara att bjuda hit lite kompisar och grilla och äta. Men när han väl kommer på det, typ två dagar innan, så är det ju givetvis ingen som kan. Grrrrr vad ireterrad jag blir. Men nu jäkla ska jag inte ge mig, nu ska det planeras.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar