torsdag 21 juli 2011

Hej å Hå

Är just nu inne i en full späckad vecka med mycket bak och matlagning och allt vad det innebär.
Det är så roligt att ha mycket att göra när det gäller just de två sakerna (särskillt det förstnämnda..hihi)
Igår hade vi goa vänner ifrån Boden hos oss då jag bjöd på pasta med tomatsås, mossarella och två hembakade bröd. Så himla gott. Efterrätt blev det jordgubbs-och rabarber paj som jag tyvärr glömde bort att ta kort på men jag får väl göra den igen så ni får se. Alla dessa recepten kommer ifrån min största inspiratör Leila Lindholm. Älskar verkligen henne och hennes recept. Hon skriver verkligen så bra och förklara så himla bra. rekommendera henne verkligen!

Idag ska jag baka till jobbet imorgon för imorgon är det sista dagen som jag jobbar sen är det SEMESTER!!!! Så jag ska gör cupcakes med hallon fyllning och sen har jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha för glasyr men men det återstå att se :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar