tisdag 5 juli 2011

Sliten och trött

Hej!
Känner mig just nu så fruktansvärt sliten och tröttoch deprimmerad. Tankarna bara snurrar i huvudet och jag har knappt sovit på fyra nätter pga min rygg och oroligheten jag känner i kroppen. Jag tackar Gud för att jag har mina barn som piggar upp en annars så vet jag inte vad jag hade tagit mig till.
Att gå till jobbet just nu känns bara som ett måste inte lika roligt som innan.
Att vara glad och skratta känns som evigheter sen om man nu inte räknar att skratta och ha roligt med sina barn.

Jag vet att jag ibland har sådana här perioder i livet ibland och jag är väll inne i en sån nu.

Som tur är så vi åka ner till vår älskade stuga på onsdag och stanna där till lördag. Kan ju hoppas att man kan ladda lite batterier.

Puss Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar