måndag 19 september 2011

Åååå att det ska vara så jäkla svårt :-(

Jag börja bli riktigt galen just nu. Vet vad jag vill göra men just nu vet jag inte hur jag ska gå till väga. Om det kommer att funkar, om någon skulle vara intresserad av det jag vill göra.

Jag försöker att hela tiden att kolla runt på olika ställen och hos dem som arbetar med mobbning men allt ligger så långt borta. Men ska jag ändå våga??????

Är det någon som vet hur jag ska göra?
Ska till universitetet på fredag och vill gärna veta lite hur jag ska säga och veta hur jag ska göra.

Ja ja får väl se hur det slutar. Vet ju inte heller hur denna samverkansgruppen är upplagd. Jag kanske inte få läsa eller jobba med detta som jag vill.

Inte nog med att mina kugghjul i huvudet snurrar i ett så är man själv hemma i fem dagar. Christian är i Stockholm på brandutb. och jag vet varken upp eller ner.

Kram på er alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar