tisdag 27 september 2011

Det går bra nu :-)

Har fått så många bra respons om mitt/vårt frantida projekt och är så glad över det. Nu hoppas jag bara på att det fungera och att jag kan hjälpa många barn och människor.

Jag har nu sökt in på universitetet för att läsa psykologi, padagogik, socialpsykologi och sociologi. Tro att det blr ett stort + när jag väl ska börja starta org. Det blir att ta examen i psykologi och läsa pedagogiken som de extra 30p. De andra ämnerna bli att läsa som endast extra kurser. Så nu blir man student igen något som jag aldrig trodde att jag skulle bli igen. Men jag är så taggad och glad och hoppas att jag kommer in. Läser fristående kurser och med detta blir jag beteendevetare.

Det är inte säkert att jag blir aktuell för den där sammverkans gruppen just pga att de tror att jag ändå kan jobba, somom de vet det. Men skulle det inte fungera så ska jag försöka att ta tjänstledigt från jobbet. Så jag ska fråga min chef om det idag. Ja annars så får jag väl helt enkelt säga upp mig och plugga ändå. Men jag vet inte rirktigt ännu måste ju tänka positivt.

Jag har inte riktigt berättat till hundra vad jag ska göra med min framtid och vad jag vill starta för org. Vissa har jag pratat med och vet för den delen om det men jag vill ännu inte berätta här för jag vill ha alla frågor besvarade och veta mer innan.

En sak somjag kan berätta är att jaghar fått ett roligt mail ifrån BRIS som tyckte att min org skulle vara jättebra och erbjöd att vi skulle kunna få komma upp till Stockholm och besöka deras stödverksamhet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar