tisdag 5 februari 2013

Nu hoppas vi på tur

I går skrev jag om min pojk som stammar och hur jag försökte att hitta hjälp och behandlingar till honom. Jag hittade en i Västerås som utförde olika behandlingar och terapier som det har stått väldigt mycket om på nätet. Hon tyckte att det var fruktansvärt att vi inte hade fått hjälp tidigare i från våran logoped. Hon sa att vi kunde få komma till henne men hon förstod också att resan upp till Västerås kanske va lite väl långt att åka. Då sa hon att hon hade en fd kollega som precis håller på att starta upp eget nere i Lund. Denna kvinnan hade erfarenhet sedan 2002 av stamning. Super :-D

Jag mailade direkt till henne och fick en tid bokad den 9/3.

Så lycklig och så glad jag blev när jag äntligen fick hjälp. Så nu hoppas vi på, för min sons skull också att detta blir bra.

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar