onsdag 20 mars 2013

Hur svårt kan det vara...

I början så trodde jag inte att det skulle vara så jäkla svårt eller komplicerat men jag har verkligen upptäckt hur svårt det är att planera in att åka och handla utan att själv kunna köra!

Det är inte så enkelt att ta en 5-6 kassar med mat på bussen. Även om jag många gånger handlar i när butiken där jag bor så vill jag gärna åka in och handla i stan någon gång, särskilt när man har kalas till helgen. Är jag dum om jag tycker så????

Vilket jäkla planerande det är hela tiden när man inte ska köra bil och så enkelt det var innan att bara kunna sätta sig i bilen och köra.

Därför frågar jag är det någon som ska in och handla till helgen som skulle vilja ha med mig och mina kassar med i bilen???

Kram till er alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar