onsdag 13 mars 2013

Tack snälla!

Det är inte alltid lätt att blogga!

Jag har väl alltid trott att det inte är någon mer än min mamma och min syster som läser min blogg. Men det har tydligen visat sig att det är någon mer. Och denna person vill jag säga Tack till. Jag hoppas att du vet vem du är!

Alla liksom jag kan både göra och skriva fel saker, som kan verka konstigt och kanske t.o.m att man vill höja varnings fingret. Detta gjorde precis den person som läste ett inlägg i från min blogg.

Jag råkade skriva i inlägget "Så jävla arg" (som jag har tagit bort nu) att mina barn blev utsatta i skolan. Detta gjorde att denna person skrev ut det jag hade skrivit och gick till en utav mina barns lärare för att höja varnings fingret. Denna lärare tog upp detta med mig i dag, och då vi annars har en väldigt öppen dialog så var hon lite irriterad. Men jag sa nej, förlåt det var felstavat. Det som skulle stå var att ett utav mina barn hade blivit utsatta (inte mina) samt att jag glömde skriva att det hade tagits upp och allt hade ordnat sig.

Förlåt! Förlåt! Inte min mening.

Men samtidigt Tack till du som gjorde detta. Detta är ett bevis att det finns medmänniskor och personer som verkligen uppmärksammar just dessa incidenter och gör något åt det. Jag är så tacksam!

Då jag har en vilja att jobba med frågor som rör mobbning så är detta helt underbart :-)

Detta inlägg är till dig :-) Sträck på dig och var stolt, för jag önskar att det var fler som du som vågar säga i från. Anledningen är att det finns de föräldrar som aldrig gör något åt sina barn som blir utsatta eller mobbade, jag hade kunnat vara en sådan person och då hade du kunnat "räddat" ett eller flera barn ur en mobbning.


Kram till dig underbara människa

1 kommentar:

  1. Aha! Jag läste dina inlägg i fel ordnig. Nu fattar jag bättre vad du menar.
    Och jag läser också, förutom din familj :)

    SvaraRadera