torsdag 14 mars 2013

Vill inte såra någon

Som jag skrev i går på bloggen att jag hade råkat skriva i ett tidigare inlägg är något som jag har funderat över. Jag vill verkligen inte sticka någon i ögonen med det jag skriver. Det är absolut inte min mening!

Jag vill verkligen hylla skolan som mina barn gå på. Den har super bra pedagoger, lärare, fritids personal, rektor och skolsköterskan. Jag klagar inte på deras kompetens eller arbete. Alla gör ett suveränt jobb och jag och mina barn har fått verkligen all den hjälp vi har behövt.

Jag läste igenom mina övriga inlägg i går också för att checka läger så inga fler missförstånd och/eller fel skrivningar har ägt rum. Tyckte då inte att jag har skrivit något annat som kan tolkas fel. Jag skriver visst mycket om min pojke men inget som jag tycker att någon far illa på. Det jag menar då att jag inte har fått hjälp det har med Rasmus logoped. Tyvärr! Hon har visst varit bra men hade önskar att hon hade kunnat hjälpa Rasmus själv med hans stamning utan att det är vi som ska söka hjälpen.

Vad är då syftet med min blogg? Mest är det ett sätt för mig att skriva av mig mina tankar och känslor. Men också att de som läser bloggen kan kanske känna igen sig i det jag skriver. Jag vet att de är några från stamningsförbundet som har läst och tyckt att det är bra skrivit. Därför så blir det ett ytterligare sätt att kunna byta åsikter och ge varandra feedback och stöd.

Alla gör misstag, så även jag :-) jag erkänner mina misstag och har lärt mig en läxa.

Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

  1. Tycker inte det verkar som du kan ha sårat någon, du skriver ju väldigt "allmänt" utan att nämna någon/några vid namn.

    SvaraRadera