torsdag 10 oktober 2013

Efter lite eftertanke

När man kommer på en idé så kör man så det ryker...ibland kanske det går lite väl fort. 
Jag älskar min idé fortfarande om att barn ska göra armband tillsammans och sedan sälja dem till en insamling för kampen mot mobbning. Som en vän på fb skrev att kunna göra som filmen "Pay it forward" skicka vidare. Kanon idé! Den ska jag bära med mig.

Men just nu så sakta jag farten och början om....jag har beställt 4 st pins som jag tänker kanske är en bättre idé att börja med. Kanske lättare till en början att nå ut till skolorna för att sedan utveckla projektet och utöka med armbanden. 

Jag ska träffa en lärare på måndag som hade fastnat på min idé och som jag ska få bolla lite med. Super kul ska det bli. 
Nu väntar jag på mina pins för att se om de blir fina. 
Jag mottager gärna ett bra budskap som jag skulle kunna använda på mina pins. Kort men betydelsefullt måste det vara. 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar