lördag 5 oktober 2013

Hej å Hå

Nu hoppas jag att bloggen är lite finare och det blir lättare att kommentera.
Detta inlägg hade kunnat bli låååångt, men med risk att ni skulle tröttna innan ni har kommit halv vägs så ska jag istället punkta upp det jag fundera på just nu...

* Fick reda på igår av en av mina kontakter jag har att det är jätte svårt att göra armband till så många ( jag sa ca 100.000), det tar tid. Hur gör jag då? Andra förslag om jag inte kan göra armband? En kompis kom på att man kunde ha kompis armband där man istället ska komma på det finaste ordet, eller mening typ "jag är emot mobbning-är du?" förstår ni?

* Har fått reda på att den som mobbade mig bor i närheten och nyss fått barn. Så kul :-) och jag menar det. Pratade med mamma om det och sa att det hade faktiskt varit lite små roligt att fått kontakt med henne igen. Vi var trots allt bästa kompisar sedan lekis till halva 7:an. Men visst...hon gjorde mig otroligt illa...och jag vet att det kanske bara är tanken som prata men när det väl kommit dit att ha kontakt med henne så kommer det inte bli lätt. 

* Något som jag gläds åt idag mest av allt är att Rasmus leker med en kompis :-) och så glad han var när han fick cykla iväg till honom, Rasmus tog sin mobil och sa hej då och bara försvann. Å vad glad jag är. 

Ha en trevlig lördag. Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar