fredag 4 oktober 2013

Huvudet bara snurrar och snurrar...

... med mina ideér och tankar. 

Jag har ringt nu till Friends som skulle ta upp mitt förslag på måndag, och bara det är positivt! Ett steg i rätt riktning...om det nu går.

Har skrivit till mama som gärna vill publicera min idé när den är förverkligad och i gång. Så kul, hon sa på mama att det var en super bra idé som hon trodde skulle fungera och att de är mer än villiga att skriva om det. Så ännu en anledning att hålla tummarna...

Jag har skrivit till några av rektorerna runt om där jag bor och hoppas att de nappar. För även om varken Bris eller Friends beslutar att vara med mig och stödja mig i denna idé så tänker jag ändå att försöka att få min dröm att uppfyllas. Detta bara genom att skolorna runt omkring mig är villiga att vara med. Man måste våga annars så vet jag att jag kommer att ångra mig senare i livet. 

Sen måste jag börja någonstans, jag kan ju liksom inte börja i Haparanda, utan måste börja här omkring.

Ni som läser detta hjälp mig att sprida min idé, så kanske den når lite längre än bara till Grimslöv....

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar