måndag 7 oktober 2013

Vilken härlig och solig helg

En sådan solig och varm helg det har varit, tom jag har varit ute och gått i skogen två gånger. Jag verkligen älskar dessa färger och lukten av höst. Att solen har varit framme är ett stort plus. 

Jag hoppas att ni har följt mitt projekt att starta en insamling i kampen mot mobbning, om inte....läs de tidigare inläggen så förstår du vad jag menar... 

I torsdags fick jag ett meddelande i från Bris att de skulle fundera på min idé...och idag fick jag ett besked......

De skulle ta med min idé in i 2014 :-D Jippiiiieeeeeee!!!!!!

Utan att veta när under 2014 så är jag ändå så glad att efter min "lilla" idé helt plötsligt ska förverkligas med hjälp av Bris. Nu väntar jag svar från Firends också :-)

Men min eviga hjälp är hur jag ska nå ut till skolorna. Jag menar...även om det kanske kommer ta ett år till innan så måste jag veta hur jag ska komma igång. Förslag? Någon som har dessa kontakter ut till skolorna?

Sen funderade jag lite till....armband kan ju vara svåra att hinna med att göra om man behöver många, som jag givetvis hoppas på att det blir. Vad kan man göra annars? Eller är det någon som vet hur man kan göra?

I dag ska jag njuta och sträcka på mig extra mycket!!

Ha en trevlig dag....Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar