lördag 9 november 2013

Hur gör man det bäst?

Från ena dagen vara i ett lyckorus med så mycket positiva och glädjefyllda kommentarer, sms och meddelande till att nästa dag sitta och är helt lost...

Då detta är helt nytt för mig när det kommer till insamling, köpa, sälja så måste det ta lite tid anser jag själv innan man kan komma i gång med allt, eller?

Jag är så tacksam att det är så många som gillar och kommentera det jag skriver både på facebook och instagram och att det redan är så många som vill köpa. Och det ska ni få....jag ska bara ha allt klart både i skallen och i verkligheten.
Just nu tänker jag på så att pinsen ser perfekta ut....fortfarande lite  små justeringar som ska göras. Ska få dit "mitt" signum Mobbning - nej tack någonstans. Sedan ska Friends logga dit också någonstans så att alla som bär den kan visa varifrån de ha fått dem och att de stöds att Friends. 

Det andra som jag fundera på just nu är kostnaden för pinsen. Innan tänkte jag på att den skulle kosta 20 kr där 10 kr oavkortat går till Friends, 5 kr till tillverkningen och 5 kr till det admin så som fraktkostnad.  Eller om den ska kosta 50 kr då 40kr gå till Friends. En vän på facebook kom på att man kunde välja själv hur mycket man vill lägga till insamlingen. Kanon bra idé!

Ja ja det löser sig nog....

Förresten....har nog glömt att skriva det...men jag har ett tre års kontrakt med Friends :-D Det blev klart i går

Kram och Trevlig Helg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar