fredag 11 oktober 2013

många tårar i dag

Jag har en låt som betyder extra mycket för och som jag lyssna på när det är jobbigt och tungt, idag är en sån dag. 
Här ska ni få ett stycke ur den låten, stycket som betyder mest. 
Tack Nadja för att du gav mig denna låten :-)

Mauro Scocco "Du är aldrig ensam"

"När de som du litar på sviker
och din dröm föll isär
kanjag påminna dig om 
hur mycket du är värd
Den där rädslan du känner
nej, den är inte du
och hur skrämmande den ändå verkar
Jag kan gå hela natten,
ta ett flyg eller tåg
Det spelar ingen roll vart du är
jag kommer dit, ändå

Du är aldrig ensam
så länge jag andas
så länge mitt hjärta kan slå.
Du är aldrig ensam
glöm aldrig det, å jag gör
vad som helst för dig
det hoppas jag du vet. 

Så när du inte längre orka
orkar jag för två
När du inte ser nån utväg
hittar jag en ändå
Du har givit mig så mycket
genom åren som har gått,
är det största man kan få 
det har jag redan fått.

Du är aldrig ensam
så länge jag andas
så länge mitt hjärta kan slå.
Du är aldrig ensam
glöm aldrig det, å jag gör
vad som helst för dig
det hoppas jag du vet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar