måndag 27 juni 2011

Nya facebook-sida

Nu har jag skapat, eller håller på rätta sakt, att göra en ny sida på Facebook för mina tårtor och andra bakverk. Har en gilla-knapp som man kan trycka på om man tycker den är fin och kanske vill ha lite inspiration eller bli uppdaterad på det jag gör. Det är ju alltid roligt med folk som tycker det är roligt och fint det man gör och då få höra det.

Kanske lite tjatigt om man följer både min blogg och den sidan men där lägger jag nog upp mer av mina bilder. Jag har inte den senaste datorn så därför så tar det lite extra tid att ladda upp bilder hit till bloggen men det är lite lättare på fb.
Här blir det mer skriva, berätta kanske lite mer om mina bakverk och givetvis om mig själv och min familj också.

Man vill ju hitta alla möjliga sätt att göra lite reklam för sina bakverk och vem vet någon kanske vill ringa och beställa och det tacka man ju inte nej till :-) Därför om någon läser detta så vet ni nästa gång vart ni ska ringa om ni vill ha en tårta....hihihi.....

http://www.facebook.com/pages/T%C3%A5rto-och-bakverk/114570978633645?ref=hnav#!/pages/T%C3%A5rto-och-bakverk/114570978633645

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar